qui som?

Àmbit escola

Àmbit escola, és una empresa creada per professionals del món de l’educació, el lleure infantil i l’àmbit del suport a les persones amb discapacitat.
La nostra experiència de més de 15 anys en aquests àmbits d’actuació permet desenvolupar, dissenyar i gestionar projectes i activitats de l’àmbit socioeducatiu per a escoles, empreses i administracions públiques.
Funciona fa més de 15 anys desenvolupant, dissenyant i gestionant projectes, activitats i esdeveniments de l’àmbit socioeducatiu per a empreses, escoles, administracions públiques, etc…
La seva oferta de serveis està basada en la gestió innovadora, eficient i de qualitat per treballar programes educatius i culturals i els permet estar atents a les necessitats de cada un dels clients i oferir solucions a les demandes realitzades.

PROJECTES MENJADOR

USUARIS SATISFETS

TREBALLADORS/ES

MENUS SETMANALS

nino-feliz-blanco_186202-3182
Pere Jaume Bofarull
Alumne de 4t

nina-feliz-que-muestra-gesto-bien_171337-3396
Montserrat Ruscalleda
Alumna de 2n

nino-emocionado-pie-mostrando-gesto-bien_171337-16369
Mariano Rajoy
Alumne de 4t

ESTÀS BUSCANT ELS
MENÚS DE LES NOSTRES ESCOLES?