Tot i no existir una titulació homologada de monitors de menjador, Àmbit escola exigeix uns mínims al personal d’atenció directa o indirecta a l’alumnat en els menjadors:

• Títol de monitor/a expedit per la Generalitat de Catalunya a totes les noves incorporacions, o titulacions homologades per fer tasques de monitor en temps de lleure (Certificació professional de dinamització d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil , Tècnic/a superior en Educació Infantil o Monitor/a o titulació equivalent NO expedit per la Generalitat Catalunya).

• Títol de manipulació d’aliments, proporcionat per Àmbit escola.

• Curs de Riscos Laborals proporcionat per Àmbit escola.

• Certificat de penals, on consti no haver estat condemnat anteriorment per delictes sexuals.

A més la nostra empresa, compta amb un servei de supervisió i d’assesorament i formació de l’equip de monitors i monitores del menjador, una hora setmanal per a cada escola, amb atenció diferenciada als equips d’infantil i primària. L’objectiu de la supervisió en grup als professionals és el d’ajudar-los a superar les dificultats derivades de l’atenció directa. També treballar les particularitats del posicionament dels professionals i de les seves intervencions oferint eines per a la reflexió i la gestió de les dinàmiques de grup.