L’Associació Per la Inserció Social i Laboral es una organització sense ànim de lucre, que treballa a Santa Coloma de Gramenet. ISIL va ser creada per un grup d’educadors i d’educadores socials a l’any 2008 i te com objectiu fonamental l’acollida i l’atenció de joves en situació de risc d’exclusió social. L’associació preté treballar aspectes que facin referència a l’autonomia personal i social, la integració dins del món laboral i la comunitat, prestant un servei de qualitat als destinataris.

L’Associació amb conveni amb el Banc dels aliments i Pont alimentari reben aliments tant envasats com frescos, que distribueixen entre els usuaris i usuaries, repartint a una trentena de persones:

• Joves dels pisos assistits.
  • Famílies sense recursos.
  • Mares del recurs residencial.

Des d’Àmbit escola, hi col·laborem amb el Pont alimentari, oferint el menjar sobrant dels nostres menjadors escolars.

Si voleu saber-ne una mica més, cliqueu l’enllaç següent… http://www.pontalimentari.org/